Lidl Hellas

About

You’re part of the most technologically minded team, our own IT Competence Centre, and though you are based in Greece, you manage, develop, program or support commercial applications or contribute to the development of infrastructure and international systems used by more than 300,000 of our employees in more than 30 countries and for a total of more than 11,000 stores.

A team of more than 50 IT Professionals work in areas such as development, application management, application support and collaboration tools as part of a larger international IT division planning for the next day in retail trade and much more.

And despite all that, our favourite word is “together”. We achieve our goals together. You grow together with us. We never stop learning, we surpass ourselves, and we build our future. We become everything we are thanks to you!

Are you the next chapter in our success story? Come meet us and join #teamLidl and a team of more than 3,500 IT professionals.

More Info

Job Openings

Ποιοί είμαστε

Πάνω από 3.500 ΙΤ professionals σε όλη την Ευρώπη. Και παρόλα αυτά, η αγαπημένη μας λέξη είναι το «μαζί». Μαζί πετυχαίνουμε τους στόχους μας. Μαζί μας εξελίσσεσαι. Μαθαίνουμε ασταμάτητα, ξεπερνάμε τον εαυτό μας, χτίζουμε το μέλλον μας. Γινόμαστε όλα όσα είμαστε, χάρη σε σένα!

Θέλεις να γίνεις μέλος της ομάδας; Ψάχνουμε Product Owner (Application Management) για το IT Competence Center μας!

Η θέση

Είσαι μέρος της πιο τεχνολογικής ομάδας, του δικού μας IT Competence Center, και παρόλο που η έδρα σου είναι στην Ελλάδα διαχειρίζεσαι εμπορικές εφαρμογές που χρησιμοποιούν πάνω 300.000 υπάλληλοί μας σε περισσότερες από 30 χώρες και για συνολικά πάνω από 11.000 καταστήματα.

Μια μέρα στη δουλειά

Εδώ ξεπερνάμε τον εαυτό μας κάθε μέρα. Και αυτό ξεκινάει από τα πιο μικρά και καθημερινά μας καθή-κοντα. Φαντάσου μια μέρα σου στη δουλειά: ● Η έδρα σου είναι η Θέρμη Θεσσαλονίκης αλλά στην πραγματικότητα δουλεύεις σε μια virtual διεθνή ομάδα. ● Το αντικείμενό σου είναι ο σχεδιασμός των ERP συστημάτων μας. Η ομάδα μας φροντίζει όχι μόνο για τη διαμόρφωση και την εξέλιξή τους αλλά και για το roll out τους σε πάνω από 30 χώρες σε Ευρώπη και Αμερική. ● Επικοινωνία, επικοινωνία, επικοινωνία! Είσαι ο συνδετικός κρίκος ανάμεσα στους προγραμματιστές και στους project managers ώστε να έχουν όλοι την πληροφορία που χρειάζονται. Καθορισμός τεχνικών απαιτήσεων, status report, deadlines είναι στο καθημερινό σου λεξιλόγιο. ● Ο ρόλος σου ως Expert είναι να παρέχεις λύσεις, δε σταματάς όμως να αναλύεις τις εσωτερικές διαδικασίες και να οργανώνεις τις απαιτήσεις που προκύπτουν. ● Ως Product Owner θα είσαι υπεύθυνος/η για ένα ή περισσότερα applications. ● Είσαι μέλος μιας φανταστικής ομάδας. Το μυστικό μας; Έχουμε χτίσει ένα κλίμα εμπιστοσύνης μέσα σε ένα περιβάλλον εξέλιξης!

Είσαι αυτό που ψάχνουμε;

Ας δούμε τα βασικά: ● Έχεις πάρει το πτυχίο σου με αντικείμενο την Πληροφορική, το Πολυτεχνείο, την Διοίκηση Επιχειρήσεων ή τα Οικονομικά. ● Έχεις ήδη σχετική επαγγελματική εμπειρία (τουλάχιστον 2 χρόνια). ● Μιλάς πολύ πολύ καλά Αγγλικά. ● Είσαι καλός στην ανάλυση και σου αρέσει να βρίσκεις την άκρη του προβλήματος ● Φυσικά και χειρίζεσαι το MS Office στα δάχτυλα. Ειδικά το excel είναι ο καλύτερος σου φίλος! ● Ιδανικά γνωρίζεις βασικές αρχές σχετικά με τη Διαχείριση Έργων. ● Οι λέξεις SQL, Oracle, agile δε σε τρομάζουν. Μπορεί μάλιστα να έχεις χρησιμοποιήσει κάποιο από αυτά μέχρι τώρα στη δουλειά σου. ● Έχεις δίπλωμα οδήγησης Ι.Χ.

Πάνω από όλα όμως, ξέρεις να δουλεύεις με ομάδες. Είσαι μάστερ στην επικοινωνία, έχεις επιχειρηματικό μυαλό και αναλυτική σκέψη. Χρειαζόμαστε την προσοχή σου στη λεπτομέρεια και τη θετική σου συμβολή σε μια πολύ δυνατή ομάδα.

Τι σου προσφέρουμε εμείς

Ξέρουμε πόσο σημαντικό είναι να φροντίζουμε την ομάδα. Είμαστε και φέτος Κορυφαίος Εργοδότης στην Ελλάδα (Top Employer). Γιατί δε σταματάμε ποτέ να προσπαθούμε. Μαζί μας, θα βρεις όλα τα παρακάτω:

● Αρχικό μηνιαίο μικτό μισθό που ξεκινάει από 1.920€. Το πλάνο μας όμως είναι σχεδιασμένο έως και 4 χρόνια μετά, που θα φτάσεις στα 2.630€ μικτά. Αν έχεις μεγαλύτερη επαγγελματική εμπειρία τότε το μισθολογικό σου πλάνο θα είναι μεγαλύτερο! ● Πρόγραμμα αρχικής εκπαίδευσης 1-2 μηνών: πριν μπεις στα βαθιά, φροντίζουμε να μάθεις όσα χρειάζεσαι για να ξεκινήσεις δουλειά την επόμενη μέρα! Φυσικά και πληρώνεσαι παράλληλα. Δεν σταματάμε όμως εκεί. Φροντίζουμε ώστε να εκπαιδεύεσαι συνέχεια σε ό,τι πιο νέο υπάρχει ώστε να γινόμαστε καλύτεροι. ● Μια δεμένη ομάδα: αυτό που μας ξεχωρίζει είναι η κουλτούρα μας, οι ευκαιρίες που βρίσκουμε για να κάνουμε πράγματα μαζί. Μαθαίνουμε online, μοιραζόμαστε δώρα, γιορτάζουμε, φροντίζουμε ο ένας τον άλλον. ● Ιδιωτική ιατρική ασφάλιση: Η υγεία σου είναι πάντα η πρώτη μας προτεραιότητα. Γι’ αυτό όλη η ομάδα μας αποκτά ιδιωτική ιατρική ασφάλιση. ● Πολιτική τηλεργασίας: Φέρνουμε ένα υβριδικό μοντέλο εργασίας που συνδυάζει τηλεργασία και φυσική παρουσία στο γραφείο. ● Κουπόνια τροφίμων για τις αγορές σου από τα καταστήματά μας.

Έλα στο #teamLidl! Είσαι το επόμενο κεφάλαιο του success story μας; Κάνε την αίτησή σου τώρα και γίνε μέρος του #teamLidl, της πιο δυναμικής ομάδας στο #retail.

https://team.lidl.gr/jobs/product-owner-application-management-sti-thermi-thessalonikis-383344

Ποιοί είμαστε

Πάνω από 3.500 ΙΤ professionals σε όλη την Ευρώπη. Και παρόλα αυτά, η αγαπημένη μας λέξη είναι το «μαζί». Μαζί πετυχαίνουμε τους στόχους μας. Μαζί μας εξελίσσεσαι. Μαθαίνουμε ασταμάτητα, ξεπερνάμε τον εαυτό μας, χτίζουμε το μέλλον μας. Γινόμαστε όλα όσα είμαστε, χάρη σε σένα!

Θέλεις να γίνεις μέλος της ομάδας μας που μεγαλώνει συνεχώς; Ψάχνουμε ΙΤ Systems Engineer!

Η θέση

Παρ’ όλο που η έδρα σου είναι στην Ελλάδα, είσαι μέλος μιας διεθνούς ομάδας με πάνω από 3.500 IT Professionals. Στόχος σας; Η ανάπτυξη και η υποστήριξη λειτουργικών συστημάτων (ERP) για το σύνολο του Ομίλου Schwarz. Όχι για 1, όχι για 2, αλλά για 33 χώρες γι αυτό θα θέλαμε να μας επισυνάψεις το βιογραφικό σου στα Αγγλικά!

Μια μέρα στη δουλειά

Εδώ ξεπερνάμε τον εαυτό μας κάθε μέρα. Και αυτό ξεκινάει από τα πιο μικρά και καθημερινά μας καθήκοντα. Φαντάσου μια μέρα σου στη δουλειά: ● Η έδρα σου είναι η Θέρμη Θεσσαλονίκης και δουλεύεις στον Τομέα IT Business Solutions. ● Υποστηρίζεις όχι μόνο τα διάφορα βασικά services του Cloud μας, (Docker,Kubernetes, Messaging και Βάση Δεδομένων), αλλά και συμμετέχεις ενεργά στην ανάπτυξή τους. ● Συμμετέχεις στην ανάπτυξη της πλατφόρμας μας στο Cloud: του Stackit. Σχεδιασμός, υλοποίηση, έλεγχος, εφαρμογή – είσαι μέλος της μεγάλης ομάδας! ● Πραγματοποιείς αναλύσεις προβλημάτων και σφαλμάτων και μας προτείνεις λύσεις ώστε να γίνουμε καλύτεροι! ● Η μεγάλη εικόνα: Λειτουργικά συστήματα και το νέο περιβάλλον του συστήματος διαχείρισης αποθεμάτων (ERP) περνάνε από τα χέρια σου.

Είσαι αυτό που ψάχνουμε;

Ας δούμε τα βασικά: • Έχεις πάρει το πτυχίο σου σε ανώτατες σπουδές με αντικείμενο την Πληροφορική, ως Μηχανικός Υπολογιστών ή κάτι ανάλογο. • DevOps- / IaC- / CI/CD: τα εργαλεία που χρησιμοποιείς στη δουλειά σου. • Ιδανικά έχεις ήδη επαγγελματική εμπειρία στην παραμετροποίηση του Cloud. Με όσες περισσότερες εφαρμογές έχεις ασχοληθεί τόσο το καλύτερο: Azure, Azure DevOps, Kubernetes. • Μιλάς πολύ πολύ καλά Αγγλικά. Ιδανικά και Γερμανικά.

Πάνω από όλα όμως, ξέρεις να δουλεύεις με ομάδες. Είσαι μάστερ στην επικοινωνία, έχεις αναλυτική σκέψη και σκέφτεσαι πάντα το τελικό αποτέλεσμα.

Χρειαζόμαστε το πάθος σου για ότι έχει να κάνει με cloud, και είσαι σε θέση να μοιραστείς γνώσεις και ιδέες με όλη την ομάδα!

Τι σου προσφέρουμε εμείς

Ξέρουμε πόσο σημαντικό είναι να φροντίζουμε την ομάδα. Είμαστε Κορυφαίος Εργοδότης στην Ελλάδα (Top Employer). Γιατί δε σταματάμε ποτέ να προσπαθούμε. Μαζί μας, θα βρεις όλα τα παρακάτω: ● Αρχικός μηνιαίος μικτός μισθός στα 1.920€. Το πλάνο μας όμως είναι σχεδιασμένο έως και 4 χρόνια μετά, που θα φτάσεις στα 2.630€ μικτά. Αν έχεις μεγαλύτερη επαγγελματική εμπειρία τότε το μισθολογικό σου πλάνο θα είναι μεγαλύτερο! ● Συνεχόμενη εκπαίδευση σε νέες τεχνολογίες: για να είσαι πάντα ενημερωμένος και πιστοποιημένος με ό,τι πιο νέο κυκλοφορεί! ● Πρόγραμμα εκπαίδευσης 2 μηνών: πριν μπεις στα βαθιά, φροντίζουμε να μάθεις όσα χρειάζεσαι για να ξεκινήσεις δουλειά την επόμενη μέρα! Φυσικά και πληρώνεσαι παράλληλα. ● Μια δεμένη ομάδα: αυτό που μας ξεχωρίζει είναι η κουλτούρα της ομάδας μας, οι ευκαιρίες που βρίσκουμε για να κάνουμε πράγματα μαζί. Μαθαίνουμε online, μοιραζόμαστε δώρα, γιορτάζουμε, φροντίζουμε ο ένας τον άλλον. ● Ιδιωτική ιατρική ασφάλιση: Η υγεία σου είναι πάντα η πρώτη μας προτεραιότητα. Γι’ αυτό όλη η ομάδα μας αποκτά ιδιωτική ιατρική ασφάλιση. ● Πολιτική τηλεργασίας: Φέρνουμε ένα υβριδικό μοντέλο εργασίας που συνδυάζει τηλεργασία και φυσική παρουσία στο γραφείο. ● Κουπόνια τροφίμων για τις αγορές σου από τα καταστήματά μας.

Έλα στο #teamLidl! Είσαι το επόμενο κεφάλαιο του success story μας; Κάνε την αίτησή σου τώρα και γίνε μέρος του #teamLidl, μιας ομάδας με περισσότερους από 3.500 IT professionals.

Apply here: https://team.lidl.gr/jobs/it-systems-engineer-sti-thermi-thessalonikis-372263

About the job

Πάνω από 6.700 άνθρωποι, 4 περιφέρειες και περισσότερα από 230 καταστήματα σε όλη την Ελλάδα. Και παρόλ’ αυτά, η αγαπημένη μας λέξη είναι το «μαζί». Μαζί πετυχαίνουμε τους στόχους μας. Μαζί μας εξελίσσεσαι. Μαθαίνουμε ασταμάτητα, ξεπερνάμε τον εαυτό μας, χτίζουμε το μέλλον μας. Γινόμαστε όλα όσα είμαστε, χάρη σε σένα!

Θέλεις να γίνεις μέλος της ομάδας; Ψάχνουμε IT Junior Consultant International Collaboration & Office Productivity Systems για ορισμένου χρόνου σύμβαση 12 μηνών!

 

Η θέση

Είσαι ο άνθρωπος που ξέρει να παίζει τις εφαρμογές της εταιρείας στα δάχτυλα. Ξέρεις πώς λειτουργούν τα συστήματα επικοινωνίας, βρίσκεις λύσεις σε τεχνικά θέματα και μπορείς να βοηθήσεις την ομάδα στη χρήση τους. Από εσένα εξαρτάται η καθημερινή “καλημέρα’ που θα ανταλλάξουν οι Lidlers στο εσωτερικό σύστημα επικοινωνίας τους! Θα τους την εξασφαλίσεις;

Μια μέρα στη δουλειά

 

Εδώ ξεπερνάμε τον εαυτό μας κάθε μέρα. Και αυτό ξεκινάει από τα πιο μικρά και καθημερινά μας καθήκοντα. Φαντάσου μια μέρα σου στη δουλειά:

  • Είσαι μέλος μια 5μελούς ομάδας του Τομέα Διεθνών Εφαρμογών Συνεργασίας και Παραγωγικότητας στις εγκαταστάσεις μας στη Σίνδο Θεσσαλονίκης.
  • Οι γνώσεις σου ταξιδεύουν και εκτός συνόρων! Συμβουλεύεις και υποστηρίζεις άλλους τομείς της εταιρείας διεθνώς, ορίζεις τις τεχνικές απαιτήσεις, σχεδιάζεις και συντονίζεις την τεχνική υλοποίηση.
  • Οι γνώσεις σου, σου επιτρέπουν να παρέχεις λύσεις, δίνοντας προτάσεις για τη βέλτιστη χρήση των εφαρμογών, να διαχειρίζεσαι τα κόστη τους και να διασφαλίζεις την τήρηση των κανόνων προστασίας δεδομένων της εταιρείας.
  • Όπου Rollout” νέων εφαρμογών, είσαι κι εσύ εκεί, σε όλες τις εταιρείες και χώρες του ομίλου Schwarz.
  • Επειδή όσα διαχειρίζεσαι αφορούν την ομάδα και την ομαλή λειτουργία της, δημιουργείς εγχειρίδια και οργανώνεις παρουσιάσεις και εκπαιδεύσεις. Παράλληλα βοηθάς τους χρήστες των εφαρμογών, όταν σε χρειάζονται, καθώς είσαι ο/η διαχειριστής/τρια (Administrator) επιλεγμένων εφαρμογών (Microsoft 365, Sharepoint, Teams κ.ά.).
  • Επικοινωνείς απευθείας με εξωτερικούς προμηθευτές όπως η Microsoft για τεχνικά προβλήματα, νέες λειτουργίες ή και εφαρμογές καθώς και στρατηγικές αποφάσεις που αφορούν τα υπάρχοντα συστήματα.
  • Είσαι ο άνθρωπος που πραγματοποιεί ελέγχους και αναβαθμίσεις όποτε χρειάζονται. Και ξέρεις πότε χρειάζονται γιατί ενημερώνεσαι για τις νέες τάσεις και τις τεχνολογικές εξελίξεις στην αγορά. Οι δημιουργικές σου ιδέες για τη συνεχή περαιτέρω ανάπτυξη των λύσεων του τομέα είναι πάντα ευπρόσδεκτες!

Είσαι αυτό που ψάχνουμε;

 

Ας δούμε τα βασικά:

  • Έχεις ανώτατες σπουδές σε Πληροφορική, Business ή κάποιο συναφή τομέα.
  • Ιδανικά έχεις προϋπηρεσία ως Project Management ή IT Consultant ή Product Owner.
  • Χειρίζεσαι το M365 Applications στα δάχτυλα (SharePoint , Teams, κλπ.).
  • Μιλάς καλά Αγγλικά και Γερμανικά.
  • Έχεις δίπλωμα οδήγησης.

Το βασικότερο; Να ενδιαφέρεσαι για την ομάδα που εξαρτάται από τις δικές σου δεξιότητες. Οι εφαρμογές συνεργασίας και παραγωγικότητας χρειάζονται τη δική σου αφοσίωση και προσοχή στη λεπτομέρεια για να μπορούν να λειτουργούν σωστά και να εξασφαλίζουν την καθημερινή επικοινωνία της ομάδας. Βασιζόμαστε πάνω σου!

Τι σου προσφέρουμε εμείς

 

Ξέρουμε πόσο σημαντικό είναι να φροντίζουμε την ομάδα. Είμαστε και φέτος Κορυφαίος Εργοδότης στην Ελλάδα (Top Employer). Γιατί δε σταματάμε ποτέ να προσπαθούμε. Μαζί μας, θα βρεις όλα τα παρακάτω:

  • Μηνιαίος μικτός μισθός στα 1.920€ για ορισμένου χρόνου σύμβαση ενός έτους.
  • Πρόγραμμα εκπαίδευσης 2 μήνες, με 1-2 εβδομάδες στο εξωτερικό: πριν μπεις στα βαθιά, φροντίζουμε να μάθεις όσα χρειάζεσαι για να ξεκινήσεις δουλειά την επόμενη μέρα! Φυσικά και παίρνεις το μισθό σου από την πρώτη μέρα.
  • Μια δεμένη ομάδα: αυτό που μας ξεχωρίζει είναι η κουλτούρα της ομάδας μας, οι ευκαιρίες που βρίσκουμε για να κάνουμε πράγματα μαζί. Μαθαίνουμε online, μοιραζόμαστε δώρα, γιορτάζουμε, βραβεύουμε τα αγαπημένα μας καταστήματα, φροντίζουμε ο ένας τον άλλον.
  • Ιδιωτική ιατρική ασφάλιση. Η υγεία σου είναι πάντα η πρώτη μας προτεραιότητα. Γι’ αυτό όλη η ομάδα μας αποκτά ιδιωτική ιατρική ασφάλιση.
  • Πολιτική τηλεργασίας: Φέρνουμε ένα υβριδικό μοντέλο εργασίας που συνδυάζει τηλεργασία και φυσική παρουσία στο γραφείο.
  • Κουπόνια τροφίμων για τις αγορές σου από τα καταστήματά μας.

Έλα στο #teamLidl!

Είσαι το επόμενο κεφάλαιο του success story μας; Κάνε την αίτησή σου τώρα και γίνε μέρος του #teamLidl, της πιο δυναμικής ομάδας στο #retail.

Συμμετοχή

H ομάδα του TechSaloniki είναι δίπλα σου! Επικοινώνησε μαζί μας για οποιαδήποτε βοήθεια ή πληροφορία χρειάζεσαι στο info@techsaloniki.gr.

Δήλωσε Συμμετοχή